Velikonočni hlebec s sezamom in pirhi

Vsak dan posebej sem vesela in hvaležna za ta super super super kuhinjski robot Thermomix. Obožujem ga!
V teh predprazničnih dneh, ko je priprava različnih jedi za stranke in družino na vrhuncu, mi še kako zelo pride prav. Enostavno ni drugega aparata, ki bi bil primerljiv z njim in ki bi lahko v tako kratkem času zmogel pripraviti toliko.

V prazničnih dneh je kruh nepogrešljiv del vsake obložene mize, zato sem poleg klasičnih pripravila še t.i. velikonočni kruh s sezamom in pirhi.
Poglejte kako... zelo preprosto :)


  

Prazničen kruh za 6-8 oseb:

500 g moke
30 g svežega kvasa
50 g sladkorja
Ščep soli
125 ml mlačnega mleka
3 rdeči pirhi
1 rumenjak
5 žlic sezamovega semena


Običajno barvam jajca samo s čebulnimi lupinami, tokrat sem zaradi naročnika obarvala jajca v rdeči barvi. Da se bolje vidijo v kruhu :) 

Jajčka sem položila v Thermomix košarico, nalila toliko vode v posodo, da je segala čez jajca. 
V vodo sem stresla rdečo barvo za barvanje jajc.
Posodo zapremo s pokrovom in izberemo funkcijo:

20 min, varoma, hitrost 0,5

Kuhana jajca ohladimo v mrzli vodi.

V očiščeno posodo Thermomix-a pa nato zlijemo mleko, ter dodamo sladkor in kvas ter pritisnemo:

2 min, 37°C, hitrost 1

Segreti tekočini s kvasom dodamo moko in sol ter gnetemo na funkciji KLAS:

3 min, KLAS

Pripravljeno testo stresemo v pekač, ga pokrijemo in pustimo, da vzhaja 1-2 uri.

Vzhajano testo posujemo s sezamom, premažemo z rumenjakom in vanj vstavimo pirhe.

Pripravljen hlebček pustimo, da vzhaja še 1 uro.

Pečico segrejemo na  190 °C.

Na dno pečice postavimo pekač z vodo, da bo med peko kruha v pečici prisotna vlaga.

Vzhajan hlebček s sezamom in pirhi pečemo okrog 35 minut (odvisno od pečice).






Komentarji

Priljubljene objave