Sok iz pomaranč alias Pomarančada

Tale moj kuhinjski "robot"Thermomix....ja, jaz mu pravim kar robot...kaj pa bi drugega rekla? Kuhinjski aparat zagotovo ni, ker je boljši, zmogljivejši in SAM kuha. To pomeni, da ne rabim preživeti celo dopoldne ali popoldne pred štedilnikom in stražiti... To mi ogroooooomno pomeni in verjamem, da bi bila marsikatera ženska zeloooo vesela takega robota. No, tudi moški :)

Torej, tale moj kuhinski robot je neverjeten...kaj vse zna...premalo časa in prostora za eno objavo :) za en recept pa je vedno "plac".

Imela sem še nekaj bio pomaranč za porabit. Premetavale so se mi po posodi sem ter tja in še same niso vedele kaj bi same s sabo, dokler se jaz nisem odločila kje bodo pristale.

Tako lepi sončni dnevi kar vabijo v naravo, na sonce, na našo teraso...in fino bi bilo, da mi na mizi dela družbo ena osvežilna pijača. In takrat se domislim pomarančade...

Glede na to, da imam super robota to sploh ni nobena ovira, še sploh če hočem tako s polnim okusom in aromo...in pripravljeno v 2 sekundah! Res!




Za 6 kozarcev potrebujemo:

3 bio pomaranče
1000 g hladne vode
50 g rjavega trsnega sladkorja Demerara
ledene kocke po želji

Kljub temu, da so pomaranče 100% bio jih vedno operem v mlačni vodi, ki sem ji predhodno dodala žličko sode bikarbone. 

Pomarančam odrežem t.i.repke, nato pa jih narežem na četrtine z olupkom vred.



Kose pomaranč stresem v posodo Thermomix-a, prilijem 500 g hladne vode 




pokrijem s pokrovom in nastavim

čas 2s in hitrost 10

Pri tem obrnem gumb zelo hitro saj 2 s ni veliko časa, mali pokrovček (menzuro) pa ves čas držimo. 
(primeru, da nam zaradi hitrosti ne odleti v zrak)

In....pomarančada je gotova! V posodo dolijemo še preostanek vode, vstavimo košarico (s katero precedimo pijačo), pridržimo košarico in nalijemo pripravljeno pijačo v vrč ali kozarce.



Narejeno! Sveže, okusno, hitro, preprosto, ekonomično!

S Thermomix-om je kuhanje prava poezija!



Komentarji

Priljubljene objave