Krompir kuhan (v olupku) v varomi

Absolutno neverjetno je, kaj vse zmore ta super aparat imenovan Thermomix :) 

Blazno mi je zadišala krompirjeva solata, s sveže narezanim drobnjakom...pa mi pade na pamet, kaj če bi krompir skuhala kar v varomi, v pari....in sem ga...in rezultat je bil fantastičen :)



Na splošno so živila pripravljena v pari veliko veliko boljša, saj obdržijo v sebi vsa hranila in da ne govorim o barvi :) Brokoli "kuhan" v sopari je nekaj popolnoma drugega kot njegova različica, ki je kuhana v vodi.

Pri krompirju pa me je varoma sezula! Priznam, glede na to, da ga še nisem pripravila na tak način.
Krompir se hitreje skuha, ohrani formo in čvrstost, ki jo pri kuhanju v vodi kaj hitro izgubi. Potem pa so tukaj še različne vrste krompirja in....je rezultat tak, kakršen pač je.

No, pa poglejmo, kako enostavno ga je pripraviti s pomočjo Thermomix-a.

Za 4 osebe potrebujemo:

1000 g krompirja (običajni in enakomerno veliki gomolji)
1000 g vode


Krompir dobro operemo in ga zložimo na dno varoma posode.


V posodo Thermomixa nalijemo vodo, pokrijemo s pokrovom in nanj postavimo varoma posodo s pokrovom.

Kuhamo 

40 min, varoma, hitrost 1



Če imate manjši krompir, zmanjšate čas kuhanja. (Moj krompir je bil nekoliko večji, zato sem ga kuhala 40 minut)



Kuhan krompir malce ohladimo, olupimo in takoj uporabimo v solati, še boljši pa je pečen, saj ni prepojen z vodo, zato se bo zelo lepo hrustljavo zapekel :) Fantastično :)


KUHANJE S THERMOMIX-OM JE SUPER ENOSTAVNO! 




Komentarji

Priljubljene objave