Pirhi iz VAROME

Res, da je velika noč šele čez dobra dva tedna, ampak jaz že veselo eksperimentiram z različnimi prazničnimi recepti pripravljenimi v Thermomix-ovi VAROMI.

Glavni recept je zagotovo kuhanje jajc....kuhanje jajc res ni nek poseben postopek, ampak ko spoznaš kako enostavno jih je "trdo" pripraviti (beri: kuhati v pari) s tako malo vložene energije, da se ti vse skupaj že zdi smešno.... in prosim lepo, kar 24 komadov naenkrat, brez da bi popokali...

Gospodinje, dobro veste, da moramo imeti res veliko "plato" in lonec, če želimo naenkrat kvalitetno trdo skuhati 24 jajc, pa da ne omenim koliko vode in energije potrebujemo.

In tukaj nastopi moj kuhinjski robot, ki 24 jajčk perfektno, enakomerno in brez skrbi skuha "v nulo".




Pri tem porabi čisto malo energije, cca 2 dl vode, jaz pa sem brez skrbi, saj on skrbi za konstantno temperaturo in meri čas. Simple :)

Moj današnji eksperiment je bil naravno obarvanje jajčk v varomi. 
Ker pri nas veliiiiiko kuhamo in porabimo veliiiko čebule, sem že nekaj dni prej skrbno zbirala suhe olupke običajne rumene čebule...

Eksperiment sem naredila s 5 jajci, vi lahko po želji uporabite večje število. Za večji efekt obarvanosti pa bom v prihodnje predhodno namočila olupke za 5 minut v vodo in tako še povečala učinek barvila.



5 jajc
0,5 l vode (500 g)
čebulni olupki

V Thermomix posodo sem nalila 0,5 l vode (lahko tudi več, če je čas kuhanja daljši).
V globoki varoma posodi sem naredila "posteljico" iz čebulnih olupkov, nanje položila jajca in jih pokrila s preostankom olupkov.





Varoma posodo sem pokrila s pokrovom, jo položila na pokrov osnovne posode in nastavila:

čas 20 min, °C varoma, hitrost 1






Med tem časom opravim druge stvari, ker Thermomix kuha zame :)


Po 20 minutah so jajčka trdo kuhana. Če želite mehkejšo sredico, zmanjšajte čas kuhanja.
To je to :)

Sveže, okusno, hitro, preprosto, ekonomično!
S Thermomix-om je kuhanje prava poezija!




Komentarji

Priljubljene objave